Hvordan inviterer jeg en anden bruger til mit team?

Samarbejd effektivt med dit team

Del ansvaret og administrationen af jeres opgaver ved at invitere dit team til Officeguru. Du sikrer en mere strømlinet kommunikation samt håndteringen af jeres services.


Som Ejer af jeres virksomhedsprofil har du fuld administrativ adgang til at ændre jeres team indstillinger. Du tilføjer hurtigt en bruger til dit team ved at:

  1. Log in på Officegure og naviger til Team indstillinger

  1. Gå til Invitér bruger og indsæt e-mailadressen på den person, du ønsker at tilføje til dit team.


  1. Tryk på Invitér eller vælg Inviter og tilføj ny, hvis du vil invitere flere på én gang.

Invitationen vil blive sendt direkte til den pågældende persons e-mailadresse med et link til at blive en del af dit team.


Jeg kan ikke finde min invitation?

Hvis en invitation er gået tabt, så kan team ejeren gensende invitationen.

Gå til Team indstillinger og vælg Gensend invitation ud for det medlem, du ønsker at tilmelde til dit team. Personen vil nu modtage invitationen i sin indbakke og kan tilmelde sig ved at følge linket i e-mailen.

Har du brug for at justere dit team? Find guiden her.


Hvordan ændrer jeg ejeren af et team?

Skal jeres team ejer ændres? Vores Customer Success team hjælper dig gerne med overdragelsen. Kontakt os på contact@officeguru.dk eller ring på +45 4399 1529