Hvordan inviterer jeg en anden bruger til mit team?

Arbejd smartere ved at invitere dit team til Officeguru, så i deler ansvaret og administrationen af jeres kontor. Med alle medlemmer ombord, kan i følge med i kommunikationen med leverandører og sikrer at ingen opgaver falder igennem. Jeres team vil også langt nemmere kunne overlevere opgaver ved afholdelse af ferie.


Samarbejd effektivt med dit team

Det er kun personen, der er markeret som Ejer af profilen, der kan justere og administrere team indstillinger. Ejeren inviterer andre til teamet med disse tre trin:

  1. Log ind på Officeguru, naviger til Team indstillinger klik på Invitér bruger


  1. Indsæt e-mailadressen på den person, du ønsker at tilføje, og tryk på Invitér eller vælg Inviter og tilføj ny, hvis du vil invitere flere på én gang.

  1. Personen vil nu modtage en invitation i sin e-mail indbakke med et link til at blive en del af dit team.

Jeg kan ikke finde min invitation?

Gik invitationen tabt? Så kan team ejeren gensende invitationen. Gå til Team indstillinger og vælg Gensend invitation ud for det medlem, du ønsker at tilmelde til dit team. Personen vil nu modtage en ny invitationen i sin indbakke og kan tilmelde sig ved at følge det tilsendte link.

Har du brug for at justere i dit team? Find guiden her.


Hvordan ændrer jeg ejeren af et team?

Skal der skiftes ejer for jeres team? Vores Customer Success team hjælper dig gerne med overdragelsen. Kontakt os på contact@officeguru.dk eller ring på +45 4399 1529