Hvordan udfylder jeg min profil?

For at have en attraktiv virksomhedsprofil, som kunderne blive draget af, kræver det, at du har udfyldt din profil med værdifuld information. Det er afgørende at du præsenterer klar og værdifuld information, så du kan skabe tillid og fange kundernes interesse.


Sådan udfylder du din profil

  1. Log ind på din Markedsplads profil. Øverst ser du, hvor mange procent af profilen, der er udfyldt. Målet er naturligvis 100%, hvilket indikerer en komplet og informativ profil. Dette ses også ved, at alle fluebenene ved de forskellige sektioner er grønne.

  1. Udfyld de forskellige sektioner:
    • Firmalogo:

      Et øjenfaldende logo gør dig let genkendelig og øger dine chancer for at de husker dig.

    • Billeder af jeres arbejde:

      Kunderne ønsker at få et visuelt indtryk af, hvad du kan tilbyde dem. Vis hvad de kan forvente med fotos af tidligere projekter og opgaver.

    • Beskrivelse:

      Fortæl hvem du er, hvad dine værdier er, og hvad der adskiller dig fra andre leverandører på markedspladsen.

      Antal medarbejdere:

      Ved at kende størrelsen på din virksomhed, skaber du tillid til kunderne og giver dem et bedre samlet indtryk.

      Etableringsår:

      Vi ved, at det ikke er høfligt at spørge om alder, men nogle kunder kan godt lide at vide det.

      Profilbillede:

      Kunderne kan godt lide at se, hvem de potentielt kommer til at samarbejde med - personliggør din profil ved at sætte et ansigt på. Det kan enten være dig selv eller en repræsentativ medarbejder.

      Udbudte services:

      Ved at tilføje detaljer om dine udbudte services bliver det nemmere for kunderne at sikre, du er det rigtige match for dem.

      • Pris: Præcisér dine priser ved enten at skrive et nummer eller mere skræddersyede priser, f.eks. “Fastpris tilbud”, “pr. enhed’”, “Fra (pris) kr./time”, etc.
      • Tags: Indsæt søgeord, der beskriver din service og ydelse, f.eks. “Vegetar”, “Montering”, “Behandling”, “Svanemærket”, etc.

        🔔 Bemærk, at hvis du vil tilføje en ny service, bedes du kontakte os.

    • Driftsområde:

      Tilføj postnumre for de områder, du leverer til, så sørger vi for, at du kun får tilsvarende opgaver. Du kan finde en liste over postnumre i Danmark her.

    • Ofte stillede spørgsmål:

      Besvar nogle af de mest almindelige spørgsmål kunder har og opbyg tillid. Dette giver dig også mulighed for at præsentere din virksomhed på en mere personlig måde end kun gennem dine services. Vi har erfaring med, hvor svært det kan være at udfylde disse spørgsmål, derfor har vi lavet en guide med ideer til, hvad du kan skrive. Se vores forslag her.


  1. Husk altid at trykke Gem efter, du har foretaget ændring på din profil.

Husk, at din virksomhedsprofil er det første indtryk, kunderne får af dig. Fokuser derfor på at præsentere dig selv og dine services så omfattende som muligt. Jo flere detaljer, jo bedre!