Hvordan skriver jeg en anmeldelse?
Vi elsker, når vores kunder gider bruge tid på at skrive en anmeldelse af vores partnere. Det gør nemlig platformen bedre og mere gennemsigtig for alle. Hver gang du skriver en anmeldelse, hjælper du andre brugere med at vælge den helt rigtige partner for dem. Så tak for det! 🙏
Anmeld din seneste oplevelse af dine services
Du kan anmelde din leverandør på to forskellige måder. Her beskrives den første metode, hvor du anmelder din oplevede service på den specifikke dag. Det kunne f.eks. være, hvordan frokosten eller rengøringen var lige netop den dag. Det gør du på følgende måde:
For at anmelde en partner skal du gøre følgende:
- Under fanen "hjem" kan du ude til højre se dine seneste leverede ydelser.
- Klik her på det antal stjerner du gerne vil give den specifikke leverandør
- Knyt evt. en kort kommentar til anmeldelsen
- Klik "bekræft"
Giv en general bedømelse af dine services
Den anden måde, du kan give feedback på, er ved en generel bedømmelse af dine modtagne services. Her vil du en gang i mellem modtage en e-mail fra os, hvor du har mulighed for at anmelde, hvordan du har oplevet servicen de sidste uger. Det tager ca. 60 sekunder og sikrer, at vi kan opretholde et højt niveau på platformen.
Hvad er Guruscore? 🏆
Guruscore er en beregnet score baseret på alle jeres kundeanmeldelser. Og du finder den, når du klikker ind på en leverandør på markedspladsen:
Sammenlignet med en simpel gennemsnitsscore, så tager Guruscore flere faktorer i betragtning for at give et retfærdigt og præcist billede af den feedback, en leverandør har fået.
Hvordan bliver Guruscore beregnet?
- Guruscore tager alle kundeanmeldelser i betragtning. Hvis den samme kunde har givet flere anmeldelser for den samme opgave, dvs. givet feedback flere gange, tager Guruscore gennemsnittet af disse scorer.
- Guruscore bruger et bayesiansk gennemsnit for at udligne spillefeltet for især nye leverandører med få anmeldelser. Ved at bruge en bayesiansk gennemsnitsmetode sikres, at en enkelt vurdering ikke fuldstændigt ændrer den totale score, når en partner modtager anmeldelser - og jo flere bedømmelser de får, desto mindre effekt har den bayesianske metode.