Leverandørprofil badges

Hvad er badges, og hvilke kan jeg få?

Har du bemærket de badges, der vises på nogle Officeguru profiler? Disse badges er ikke bare til pynt - de er en anerkendelse af fremragende præstation og engagement. Vi dykker ned i de forskellige typer badges, du kan støde på:


  • Høj efterspørgsel: Gives til leverandører, der de seneste 3 måneder ofte er blevet valgt af kunder.

  • Top-leverandør: Leverandører der det seneste år har opretholdt et højt niveau af anmeldelser gennem vellykkede samarbejder.

  • Svarer hurtigt: Tildeles leverandører med en gennemsnitlig svartid på under 6 timer de seneste 3 måneder.

  • Bestseller: Identificerer en leverandørs mest efterspurgte service.


Hvordan får jeg et badge på min profil?

Spekulerer du på, hvordan du får et af de ovennævnte badges på din profil? Disse udmærkelser bestemmes af data og kundeinteraktioner, så der er ikke brug for søde gestus til vores Customer Success team. I stedet skal du følge disse retningslinjer:

  • Sørg for at besvare dine kunder hurtigst muligt, når de har et problem eller spørgsmål.
  • Sørg for at afgive et tilbud så hurtigt som muligt, så kunder kan overveje dig som en fremtidig partner.
  • Søg aktivt feedback og bedømmelser fra dine kunder.
  • Fortsæt med at levere en verdensklasse service.

Hvad er “typisk svar tid”, og hvordan beregnes det?

Din profil kan vise en indikator af typisk svartid. Dette giver potentielle kunder et indblik i, hvor hurtigt du muligvis svarer.

Så, hvordan bestemmer vi dette tal? Det er afledt af den mediane tid, det tager for dig at reagerer, når en kunde sender en anmodning. Dette kan indebære:

  • At lave et tilbud
  • At vælge ikke at sende et tilbud
  • At sende en besked til klienten

Husk, at vi tager højde for normale arbejdstimer (9-17) i disse beregninger og udelader alle danske helligdage.