Hvordan virker kundeanmeldelser?

Hvad er kundeanmeldelser? 🌟

Vi ved, at anmeldelser fra andre kan have stor indflydelse på kundernes beslutningsproces, da det hjælper dem med at navigere på markedet og skabe tillid til dig som leverandør. Derfor indsamler vi regelmæssigt anmeldelser fra vores kunder og håber, at feedbacken kan hjælpe dig med at forbedre din forretning.


Hvordan vises anmeldelserne for kunden?

  • På lister og ved siden af dit firmanavn forskellige steder viser vi et simpelt gennemsnit af antallet af anmeldelser, du har modtaget, på en skala fra 1-5. Vi viser også antallet af anmeldelser.
  • På din offentlige profil viser vi en liste over anmeldelser, som giver kunden et mere dybdegående indblik i den feedback, du har modtaget.

Hvordan fungerer listen over anmeldelser på min profil?

  • Listen viser de 3 seneste anmeldelser, du har modtaget, med mulighed for at se flere ved et enkelt klik.
  • Vi tager kun den seneste anmeldelse per bruger med i betragtning for at sikre, at den seneste oplevelse er den afgørende. Dette betyder, at hvis en enkelt bruger giver dig mange anmeldelser, vil kun den seneste blive vist på listen og i procentfordelingen. Vi tager stadig hver eneste anmeldelse i betragtning, når vi viser din stjernebedømmelse og antallet af anmeldelser.

Hvad er Guruscore? 🏆

Guruscore er en beregnet score baseret på dine kundeanmeldelser. Sammenlignet med en simpel gennemsnitsscore, så tager Guruscore flere faktorer i betragtning for at give et retfærdigt og præcist billede af den feedback, en leverandør har fået.


Hvordan bliver Guruscore beregnet?

  • Guruscore tager alle kundeanmeldelser i betragtning. Hvis den samme kunde har givet flere anmeldelser for den samme opgave, dvs. givet feedback flere gange, tager Guruscore gennemsnittet af disse scorer.
  • Guruscore bruger et bayesiansk gennemsnit for at udligne spillefeltet for især nye leverandører med få anmeldelser. Ved at bruge en bayesiansk gennemsnitsmetode sikres, at en enkelt vurdering ikke fuldstændigt ændrer den totale score, når du modtager anmeldelser - og jo flere bedømmelser du får, desto mindre effekt har den bayesianske metode.

Hvordan øger jeg min Guruscore?

Nemt og enkelt, bed alle dine kunder om at give dig en anmeldelse - og gør det ofte! Vi kan ikke love dig, at flere anmeldelser betyder en bedre score, men at have flere af dine kunder, der giver dig feedback regelmæssigt, sikrer, at din score afspejler et mere præcist billede af, hvad dine kunder mener.