Hvordan tilpasser jeg, hvem der er kontaktperson på en opgave?

At Officeguru handler det om at gøre arbejdet lettere og mere effektivt. Med den nye funktion til justering af opgaveansvarlig kan du sikre, at den rigtige person altid er kontaktperson på en opgave, og at alle relevante medarbejdere modtager notifikationer. Det betyder færre misforståelser og mere klare linjer i kommunikationen mellem kunder og leverandører.


Når en opgave er oprettet:

  • Du vil nu se en ny boks, hvor du kan justere, hvem der er opgaveansvarlig.
  • Den valgte person vil blive notificeret om alle ændringer, kontrakter eller beskeder, der tilhører opgaven.
  • Denne person vil også være synlig for leverandøren som kontaktperson på opgaven.
  • Som standard tilføjes den bruger, der opretter opgaven, som kontaktperson.


Når en kontrakt er accepteret:

  • Du vil bemærke, at boksen nu også har en dropdown-menu for "Notifikationsmodtagere"
  • Kontaktpersonen forbliver den samme, men du kan nu tilføje flere personer, som også skal modtage notifikationer om opgaven.
    • Der kan altid kun være én kontaktperson.
    • Der kan være én eller flere notifikationsmodtagere, men kontaktpersonen vil altid være en af dem.

Denne funktion giver dig bedre kontrol over, hvem der holder styr på og modtager information om opgaven, så alle involverede er opdateret.