Preview Changes will not be visible to customers until published.

Sådan vækster du din foretning med Direct

Hvordan vækster du bedst sammen med Officeguru? Kig ikke længere end Direct.


Med Direct tilbyder vi dig muligheden for at samle administrationen af dine kunder på én enkelt platform – helt gratis. Som frokostleverandør får du særlig adgang til vores intelligente værktøjer, der gør køkkenadministrationen nem og effektiv, så du kan have fokus på at yde god service og lave en god frokostordning.


Du betaler altid 0% i fee for de kunder, du selv tiltrækker til platformen. Dette betyder samtidig, at vi ikke tager kontakt til disse kunder omkring ydelser, du tilbyder dem. Hvis en af dine kunder vælger en ny frokostleverandør via Officeguru, modtager du vores fee i 3 måneder efter dit samarbejde slutter med kunden*. Dette gør vi for at sikre din indtjening og stabilitet.


Det er vores måde at takke virksomheder som din for at investere tid og penge i at tiltrække potentielle kunder til vores platform, hvor de kan købe en bred vifte af ydelser til kontoret. Alle vinder, når du bruger Direct. Du betaler ingen gebyrer, og det samme gælder dine kunder. Alle får gratis adgang til vores avancerede administration- og salgsværktøjer, og som frokostleverandør får du den fulde pakke til din køkkenadministration. Hvis dine frokostkunder bruger vores frokostapp, kan de nemt administrere deres ordre, som automatisk integreres i systemet – det bliver nemmere for alle parter.


Vi har lavet en kort guide, der sikrer, at dig og dit team får mest muligt ud af Direct. Læs præcis hvordan du tilføjer en Direct aftale her.

Hvorfor skal min virksomhed udnytte fordelene ved Direct?

Der er mange grunde til at andre virksomheder er glade for Direct, men her er fem af de største:


  1. Betal 0% i fee. Når du tager dine egne kunder ind på Officeguru platformen betaler du 0% i fee på den omsætning kunden generer for dig, og du og kunden får gratis adgang til Officegurus smarte værktøjer.
  2. Få real-time feedback fra dine kunder. Med dine kunder samlet på Officeguru har de nem adgang til at rate din service. Du får et samlet overblik og alle ratings, og kan nemt analysere hvor du kan forbedre dig. Det bedste af det hele - du vælger selv, om du vil have vist dine Direct ratings på platformen.
  3. Gør din køkkenadminstration lettere uden det koster en krone. Som frokostkøkken får både du og dine kunder adgang til vores smarte værktøj, OG Lunch, der gør frokostadminstrationen til en leg. Se her hvordan vi gør din hverdag lettere med OG Lunch.
  4. Få en samlet betaling fra alle dine kunder. Mod et mindre gebyrer kan vi administrere alle betalinger for dig, og sikre at du altid får din betaling til tiden - uanset om de kunder går konkurs. (kunder skal kreditgodkendes)
  5. Gør din forretning mere enkel. Jo flere kunder du samler på Officeguru platformen, jo mere får du ud af alle fordelene, såsom øget synlighed, lettere administration og betaling til tiden.

💡 Højdepunkter

  • Virksomheder på Direct får gratis adgang til alle Officegurus værktøjer, både til sig selv og til kunder. For frokostkøkkener betyder det adgang til et komplet frokostadministrationssystem. Læs mere her.
  • 0% kommission for alle eksisterende kunder og nye kunder, som virksomheder selv bringer på platformen.
  • Alle virksomheder på Officeguru får en gratis virksomhedsprofil, hvor de kan fremvise deres brand og services.

5 Tips til at få mest muligt ud af Direct

Følg de her tips for at sikre at du drager størst muligt nytte af Direct.

1. Saml hele din frokostkøkkenadministration i OG Lunch

Når du samler hele din køkkenadministration i OG Lunch, behøver du ikke at betale for andre dyre værktøjer eller bruge manuelle processer i din daglige drift. Sådan får du mest ud af OG Lunch:


  • Opret dine kunder i systemet og få tilsendt dine daglige produktionslister via mail eller tilgå dem direkte i OG Lunch.
  • Få dine kunder til at bruge OG Lunch-appen til at tilmelde og afmelde sig frokost, så dine produktionslister opdateres automatisk.
  • Tilføj rutenumre på dine frokostaftaler og udskriv labels med rutenummer, kundenavn og madtype, til at klistre direkte på termokasserne.

Vores Customer Success team sidder klar til at hjælpe dig godt i gang med OG Lunch, og give dig en grundig introduktion til alle de smarte værktøjer. Læs mere om OG Lunch her.

2. Tilbyd den bedste service til jeres kunder

Alle virksomheder på Officeguru har adgang til værktøjer, der gør det nemt at pleje kundeforholdet. Få en professionel og standardiseret opsætning med lettilgængelige aftaler i platformen. På den måde kan begge parter altid se, hvad der er aftalt. Udover at samle jeres kundeaftaler i platformen, får I også adgang til en chatfunktion. Her kan I holde kommunikationen samlet og dokumenteret, og som en ekstra bonus kan Guru AI-chat funktionen hjælpe dig med at læse korrektur på dine beskeder. Som altid kan vi følge med og står klar til at hjælpe dig og kunden ved spørgsmål.

3. Tilbyd nye og gamle kunder alle fordelene ved Officeguru

Når du sælger til nye kunder, så tydeliggør, at de ved at vælge dig får adgang til alle de smarte værktøjer i Officeguru. Du kan lægge vægt på at kunden får adgang til:


  • Brugervenlig chat app, der samler al kommunikation
  • Frokostkunder får adgang til medarbejder app, hvor medarbejderne selv kan til-og afmelde frokost.
  • Nem administration af ordrehistorik og aftaler
  • De kan samle alle deres kontorindkøb og spare tid i hverdagen og opnå besparelser

4. Øg opmærksomheden omkring din virksomhed med en profil på Officeguru

Som Officeguru-partner får du adgang til din egen personlige profil på vores markedsplads. Her kommer du i kontakt med hundredevis af købestærke kontorer. For at få mest muligt ud af din profil anbefaler vi følgende:

  • Upload personlige billeder af den service, du tilbyder, der viser det særlige ved din service.
  • Skriv en fængende beskrivelse af, hvad du tilbyder, og hvorfor netop du er god til det. Inkluder gerne dine kerneværdier og læg vægt på, hvordan du sikrer et godt samarbejde med dine kunder.

5. Simplificer din fakturering og øg din likviditet

Mod et gebyr på 2% håndterer vi hele din fakturering. Vi sørger for at fakturere dine kunder, og du sender blot en samlet faktura til os, som vi sørger for altid er betalt til tiden, uanset hvornår dine kunder betaler.


Alle typer af virksomheder, der udbyder forskellige kontorservices, kan drage fordel af Direct til at vækste deres forretning og lette den administrative byrde.


*Gælder kun hvis det sker gennem Officeguru og ikke gennem en anden formidler, som f.eks. direkte salg fra et andet køkken eller en anden platform. De 3 måneders fee beregnes på basis af kundens kontrakt de første 3 måneder med sin nye leverandør.